חוזרים לשגרה , שנת לימודים חדשה בפתח..

כדי לוודא שאתם מסודרים , עברו על הרשימה ובדקו האם אכן הכל קיים: 

1 .בגדים ותלבושות , כולל אביזרים נלווים- עומדים בתקנון של מוסד הלימודים.רצוי לקנות תלבושות מוקדם ככל האפשר כדי להמנע מהעומס בחנויות. 

2. בדיקת ראשים נדרשת עבור אישור כניסה לבתי הספר. כל בית ספר עם כלליו והוראותיו לגבי הבדיקה. יש להתארגן לכך בהתאם. 

3. חיסונים - בתי ספר אינם מאשרים כניסת ילדים לא מחוסנים כפי הנדרש ע"פ החוק . היות וכך, כדאי לבקר אצל הרופא , עוד לפני תחילת הלימודים, כדי לוודא אילו חיסונים – אם צריך- יש לקחת .יש לבקש טופס רפואי עבור בית הספר+ אישור על מתן החיסונים הנדרשים. 

4. קניית ציוד לבית הספר (מומלץ לקנות את המינימום הנדרש בתחילה, ואח"כ להשלים לפי דרישת בית הספר). 

רוצים לחסוך זמן וכסף? רשימת קניות בסיסית מוכנה להורדה חינם  לחצו כאן (עם בונוס בפנים!)

5. עזרה לימודית-לתלמידים הזקוקים לכך הניתנת חינם מטעם המדינה בתוכניות שונות. יש לבקש את סיוע צוות בית הספר כדי לקבל זאת. אם מציעים לכם עזרה כזו- בדקו היטב האם העזרה (כגון : שיעורים פרטיים, הוראה מקדמת, סייעת , קלינאות תקשורת ועוד) אכן נדרשת ולא מיותרת. 

6. לתשומת לב, בימים אלו (אוגוסט 2023 ) התקבל מענק עבור חזרה ללימודים- קניית ציוד הכרחי וכד', לאלו שברשותם פודסטמפס. הוא מופיע כ- " Cash assistant " יש לבדוק זאת במספר הטלפון המופיע על גב הכרטיס. ניתן למשוך את הסכום בכל ATM . 

בטיחות - יש לוודא שהילדים יודעים את כתובתם ומספר טלפון של ההורים. לילדים קטנים הצמידו תוית עם הפרטים עד שיקבלו את התג מבית הספר. 

ילדים אמורים להמתין לאוטובוס עם הורה / מבוגר מלווה. אין לשלוח ילדים צעירים להמתין לבד. רצוי לתאם מול בית הספר שמקום בו הילדים ממתינים יהיה בטוח עבורם וקרוב ככל האפשר לבית (עבור ילדים מכיתה ב' ומעלה. ילדים בכיתות הגן – כיתה א' זכאים לאיסוף מהבית -House Stop ). 

יש לנסוע בזהירות ליד אוטובוסים להסעת ילדים. וכמובן לא לעקוף. למדו את ילדיכם ללכת בזהירות לכיוון האוטובוס. לא לרדת לאמצע הכביש ולפסוע בין מכוניות לפני פתיחת דלתות האוטובוס ופיקוח המורה המלווה/נהג. 

שנה מוצלחת פוריה ובטוחה!