תוכנית סיוע בתזונה משלימה/ SNAP

זוהי תוכנית ממשלתית המיועדת עבור אוכלוסיה מוחלשת כלכלית . 

ישנם כל מיני יישומים בפועל לתוכנית זו , אחת מהן היא כרטיס ה - EBT , או בשמו הנפוץ יותר Food Stamps. 

לפוד סטמפס ישנם שימושים שונים, נעבור עליהם בקצרה בפוסט זה , כדי שתוכלו להכיר ולדעת את זכויותיכם. מידע זה הינו טעימה על קצה המזלג.. מומלץ להעזר במומחים לענין כדי להרשם לתוכנית. 

ובכן, כרטיס הפוד סטמפס הוא כרטיס אלקטרוני (כמו כרטיס אשראי) ובו מוטען מידי חודש סכום (משתנה לפי נתוני המשפחה). ניתן לקנות בו מזון בלבד. כל חנות מחויבת לקבל תשלום בכרטיס זה (למעט מסעדות וחנויות יין). 

ישנה הטבה נוספת- הטבת מזומן , ואותה ניתן לממש בחנויות מורשות וניתן למשוך בו מזומן מכספומטים . 

(כאן תוכלו לראות איך עושים זאת). 

קל לנהל את החשבון דרך הטלפון- לקבלת יתרה, שינוי סיסמא, דיווח על אובדן וכו'. (מספר הטלפון הוא :1-888-328-6399). 

ישנן הטבות נוספות שהן סיוע זמני , למשל- הטבת מזון לילדים מתקופת הקורונה. כרטיס זה נקרא P-EBT ( Pandemic) והוא מוטען באופן אוטומטי לזכאים.זוהי בעצם השלמה ועזרה במימון מזון לילדים בתקופה שבה בית הספר סגור (תלוי בדיווח של כל בית ספר) הטבה זו נוצרה בעקבות למידה מרחוק וסגירת בתי ספר- ובעקבות כך אי יכולת של הורים לממן תזונה לילדים (בזמן לימודים רגיל מסופקת תזונה בבתי הספר מטעם הממשלה). 

שימו לב שבניגוד לכרטיס הרגיל - המזהה של כרטיס זה (ID) מתחיל באותיות IR וכן תאריך הלידה תמיד יופיע 01/01/1900 כדי להפעיל אותו בפעם הראשונה יש להתקשר לשירות הלקוחות ושם יש לפעול לפי ההוראות, יש להכין תאריך לידה של הילד ששמו רשום ע"ג הכרטיס . וסיסמא .