מי רוצה לקוחות ולא קיבל??.. על עסקים קטנים, ופרסום בעולם של כרישים...

כל עסק , מכל סוג שהוא, מתמודד עם אתגרים שונים, כגון: מציאת לקוחות , ניהול כספים, מלאי , פיתוח מוצרים ושרותים מתקדמים (כדי להיות עדכני ולא להשאר מאחור) . ניהול טכני , עובדים ועוד. 

עסק בתחילת דרכו נתקל בצרכים וקשיים רבים יותר, והבולט בינהם- להכיר את עצמו לקהל, לבלוט בין עסקים גדולים ממנו, ותיקים ומוכרים בשוק. 

ישנו אפיק הפרסום המסורתי, שנקרא "שיווק אופליין" והוא כולל: שלטי חוצות, עיתונים, פלאיירים , רדיו וכד' , ובכלל – כל חומר מודפס. וישנו אפיק הפרסום הדיגיטלי " שיווק אונליין" הכולל את כל צורות הפרסום הקיימות ברשת: אתרי אינטרנט , רשתות חברתיות, ניוזלטרים , בלוגים, גוגל ועוד. 

שני המסלולים נדרשים , בהתאמה לסוג העסק וקהל- היעד. אבל אין חולק שכיום חובה להשקיע בפרסום אונליין. זה הבסיס להיות העסק קיים ונוכח בשוק.והחיוני והבסיסי ביותר-זהו אתר אינטרנט.שהוא כרטיס הביקור של העסק בשוק. 

אתר אינטרנט עוסק לעסק להגיע לעוד לקוחות, להציג נוכחות בולטת בשטח , וכמובן- להגדיל רווחים. 

לא רבים מודעים לכך שישנה אפשרות לבניית אתרים בעלות נמוכה עד אפסית. לעסקים בתחילת דרכם מומלץ ביותר להשתמש באפשרות זו. ישנם אתרים שניתן לבנותם לבד ללא צורך באיש מקצוע. תלוי בצורך ובסוג העסק. Site123  הוא דוגמא טובה לכך.מתאים גם לאנשים ללא ידע טכני כלל. בעברית , עם שירות לקוחות מצוין. 

ואם זה לא מספיק ואתם רוצים להתקדם, עם נראות תדמיתית מקצועית ואיכותית- אנחנו מציעים שירותי בניית אתרים במחירים זולים יותר ממחיר מודעה אחת .. בכל מדיה שהיא. ספרו לנו על העסק שלכם, ונשמח לתת לכם הצעת מחיר חינם